امام‌جمعه فریمان گفت: اخلاص، شجاعت، بصیرت و ولایت‌مداری از شاخصه‌های ممتاز و ویژگی‌های مشترک شهید مطهری و شهید سلیمانی است.
کد خبر: ۹۵۹۵۱۴۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از فریمان، حجت‌الاسلام سید مهدی معلمی همزمان هفته عقیدتی سیاسی سپاه و گرامیداشت هفته معلم در جمع مربیان عقیدتی، فرهنگیان و مسئولین بسیج اظهار کرد: اخلاص، شجاعت، بصیرت و ولایت‌مداری از شاخصه‌های ممتاز و ویژگی‌های مشترک شهید مطهری و شهید سلیمانی است و همه ما بایستی سعی کنیم در نیت و اخلاص خود دقت نموده و طوری رفتار کنیم که منیت در وجود ما نباشد، هرچه برای اخلاصمان کار کنیم، برد تأثیرگذاری آن بیشتر خواهد شد.

وی افزود: ما در جریان انقلاب اسلامی تاکنون از وجود امامین انقلاب بهره برده‌ایم. امامین انقلاب حقیقتاً تاریخ جهان را از مدرنیزه و ابزاری به‌سوی معنویت سوق دادند، هر دو امام انقلاب دو بازوی قوی و مالک‌اشتر داشتند.

 امام جمعه فریمان ابراز کرد: شهید مطهری، مالک‌اشتر و حاصل عمر امام خمینی (ره) بود و مالک‌اشتر مقام معظم رهبری شهید حاج‌قاسم سلیمانی بود.

  معلمی اذعان داشت: کاری که شهید مطهری و شهید سلیمانی کردند هویت‌بخشی به همه مستضعفان عالم بود و راه عزت و شرافت را به آزادگان جهان یاد دادند.

  وی اخلاص، شجاعت، بصیرت و ولایت‌مداری را از شاخصه‌های ممتاز و ویژگی‌های مشترک شهید مطهری و شهید سلیمانی خواند و گفت: همه ما بایستی سعی کنیم در نیت و اخلاص خود دقت نموده و طوری رفتار کنیم که منیت در وجود ما نباشد، هرچه برای اخلاصمان کار کنیم، برد تأثیرگذاری آن بیشتر خواهد شد.

  امام‌جمعه فریمان، اقدامات معنوی حلقات صالحین و آموزش معنویت به نسل جوان را شایسته قدردانی دانست و خاطرنشان کرد: قلب جوانان ما بالاتر از گنج است و بایستی مخلصانه برای هدایت جوانان کار کنیم.

خودسازی، معنویت افزایی و بصیرت دهی عوامل اقتدار بسیج است

 حجت‌الاسلام علی‌اصغر سلیمانی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریمان نیز گفت: خودسازی، معنویت افزایی و بصیرت دهی سه عامل اساسی در اقتدار بسیج است.
وی بیان کرد: عقاید، فروع دین و اخلاقیات سه برنامه دینی است که پیامبران مأمور اجرای آن شدند.

 سلیمانی مطرح کرد: ما به‌عنوان خدمتگزار در بسیج مأموریت داریم ضمن خودسازی، در معنویت افزایی و بصیرت دهی به آحاد پاسداران، نیروهای وظیفه، بسیجیان و جامعه نقش داشته باشیم.

وی اعلام کرد: برتری نیروهای مسلح ما نسبت به سایر نیروهای نظامی در جهان، به دلیل معنویت و بصیرتشان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها